Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 9., csütörtök

Nem lenne, ha Isten nem adja



 Ez a gondolat újra és újra visszatér hozzám, ezért ma azt gondoltam, hogy a mélyére nézek.
Jézus mondja Pilátusnak:
Ján 19:11 Felele Jézus: Semmi hatalmad sem volna rajtam, ha felülről nem adatott volna neked...
Ez a mondat kicsit felráz, mikor méltatlan dolgokat tapasztalok. Mikor az igazságérzetem pillanatok alatt átszervezné a hatalmi viszonyokat. Nem csak politikában, de emberi kapcsolatokban is. Mikor felforr az agyvizem.
Mindezt arra válaszolta Jézus, mikor Pilátus ezt kérdezte:
Ján 19:10 ... Nekem nem szólsz-e? Nem tudod-e hogy hatalmam van arra, hogy megfeszítselek, és hatalmam van arra, hogy szabadon bocsássalak?
 Hasonló történet egy másik evangéliumban mikor Jézus azt mondja hogy több mint 12 sereg angyalt is adna mellé az apja hogy ha azt kérné. (Máté 26, 53)
Mindez Isten hatalmáról szól, amiről időnként elfelejtkezünk. Pont ilyenkor kell nyelveken imádkozni mikor nem értjük hogy mi történik. Mikor mi nem változtathatjuk meg a helyzeteket vagy embereket. Mikor a tudásunk és a hatalmuk bizonyos helyzetek felett a végéhez ér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...