Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 29., szerda

Kinek van erre energiája?

 Gyermekkoromban volt egy reklám, ami megmaradt az emlékeimben, onnan a cím, ami Forgó-Morgó idézőjeles szájából származik,  ugyanis Forgó-Morgó egy villanyóra volt, és az energiatakarékosságra buzdított.
Nem így Isten. Legalábbis saját magával kapcsolatban nem. Ha tanít, az mindig élvezetes, inspiráló, magával ragadó. Olyankor nem uncsi a Bibliából 2-3 részt sem elolvasni, sőt az ember több napon át újra és újra elolvassa az adott szakaszokat.
Így jártam én most, és nagyon élvezem. Péntektől kezdve fűzi a mondanivalót. Kezdte a Máté 23-mal, folytata tegnap a Filippi 3-mal, ma pedig pár mondat az igaz emberségről. A tegnapi bejegyzésben foglaltakhoz fűzte a 2 Péter 1-et.
Halleluja! Vagyis dícsérd Istent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...