Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 9., péntek

Kérdések és válaszok

1. Kérdés: Mit szeretne tőlünk Isten?
Válasz a képen.
Mindenesetre letaglózott a párhuzam, ahogyan az is, hogy szeretett népével mi történt, miután nem helyezkedett bele Isten akaratába. (Jer 13:19. vers)

2. Kérdés: Mit húztam alá a Bibliámban, vagy mitől facsarodott el a szívem?
Válasz:
Az Efézusi levél 1. részéből pár gondolat:
6 ... hogy dicséretet szerezzen dicsőséges kegyelmének, amellyel megajándékozott bennünket szeretett Fiában, Jézus Krisztusban...
12 Bennünket, ... Isten arra választott ki, hogy dicséretet szerezzünk dicsőségének.
14 ... Mindennek a célja pedig Isten dicsőségének dicsérete.
18 ...reménységre hívott el...
19 ...mérhetetlenül nagy Isten ereje, amely hatékonyan működik bennünk, hívőkben...

(az utolsónál elbőgtem magam, mert nagyon meghatott)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...