Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 15., csütörtök

Biblia olvasónapló

 Mint a tavalyi évben, idén is olvasónaplót vezetünk a teológián feladott Biblia szakaszokból és az istentiszteletekről, amiken részt veszünk, illetve meghallgatunk a neten.
Havi 5 istentiszteleti jegyzetet kell készíteni és 25 igeszakaszt szükséges tanulmányozni, majd naplózni.
A Márk 4. része a mai feladvány.
A magvető példázata ma jobban megtestesült előttem, ugyanis a napokban elkövettem egy kis bakit. Beáztattam egy adag csicseriborsót, majd idő és motiváció híján leöntöttem róla a vizet és hűtőbe tettem, ahol is kicsírázott. Tegnap óta viszem körbe a családban, hogy né' má', mit csináljunk ezzel???
Gondoltam elvetem, egy részét, aztán majd csicseriborsót aratok róla. Fogalmam sincs hogy néz ki növényként, csak azt tudom, hogy magom van, vetek. De az a mag, ahogy önmagában életre kelt a hűtőben, az meglepő volt.
:)
Majd beszámolok róla, lehet, hogy fázisfotókkal...
Addig is itt olvasható az igerész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...