Keresés ebben a blogban

2016. június 20., hétfő

Howard Roughan

Pár napja felkaptam a fejem erre a Howard Roughan idézetre - nem mintha ismerném az írót.
Amit mindenkinek meg kellene tanulnia:
  • Szeretet,
  • Nevetés,
  • Még több nevetés,
  • Figyelni és tanulni,
  • Kérni és megköszönni,
  • Saját véleményt alkotni,
  • Mások véleményét tiszteletben tartani,
  • Őszinteség,
  • Hogy Barát legyen,
  • Hogy önmaga legyen...
Tök jó kis idézet, eltekintve az utolsó mondatától. Ezt olyan ember mondja, aki nincs tisztában a saját helyzetével. Amikor rájövünk a saját bűneink súlyára és hogy mit tett értünk Jézus, kicsit módosítunk az ilyen jellegű kijelentéseinken, valahogy így:
  • ...
  • ...
  • hogy krisztusi természet részesévé legyen!
Máté 16:24-25  Ekkor monda Jézus az ő tanítványainak: Ha valaki jönni akar én utánam, tagadja meg magát és vegye fel az ő keresztjét, és kövessen engem. Mert aki meg akarja tartani az ő életét, elveszti azt; aki pedig elveszti az ő életét én érettem, megtalálja azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...