Keresés ebben a blogban

2016. április 27., szerda

Megkeres és megtart

 Ez ma nekem sokat jelentett.
Annál is inkább, mert igen furcsa dolgokat álmodtam.
Beszélgettem valakikkel és azt találtam mondani egy bűnre, hogy Isten nem úgy gondolkozik mint mi. Látott Ő már sokmindent, nehezebben ássa el az embert.
Abban a pillanatban kicsit el is fogott a bizonytalanság, - nevezhetjük istenfélelemnek, - mert felelős vagyok, hogy mit mondok Istenről és nem hallgathatom el, hogy a bűn, az bűn...
De ez a mondat Zákeus történetével kapcsolatban hangzott el, és sokat tanított nekem Isten irgalmáról. Ma "véletlen" ezt olvastam az olvasónaplóhoz.

Az irgalomról
A gyakorlati jóindulatról
A homlokdíszről
Formalizmus, vagy irgalom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...