Keresés ebben a blogban

2016. április 24., vasárnap

:)

Hét elején szerkesztettem. Most kirakom.
:)
Sok aggódni-valóm volt mostanában, de úgy döntöttem, hogy nem fogok pörögni valamin, amin nem tudok változtatni. (Tudod, egy arasszal sem lehetek magasabb azért, mert akarok...)
Helyette inkább keresem az Isten országát + igazságát, és Ő RÁADÁSUL  adja meg nekem azokat a dolgokat.
És ha homályos lenne, hogy mit is keresek, megtudható a Róma 14,17-ből:
Igazságot, békességet és Szentlélek által való örömöt.
Ez az Ő Országa.

Róma 14,17-18 Mert Isten Királyságában (...) csak az számít, hogy Isten akarata szerint élsz-e, és hogy a Szent Szellem békessége és öröme uralkodik-e benned. Aki tehát így szolgálja Krisztust, annak valóban örül majd Isten, és az ilyen embert a többiek is elismerik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...