Keresés ebben a blogban

2016. január 28., csütörtök

A tegnap este margójára

Az ember kaphat jó és rossz hírt egyaránt a nap során, de a hitem szinte gyermeki.
  • Hiszek a csodákban. 
  • Olyanokban is, hogy halottak támadnak fel, és halálos betegségtől menekülnek meg ismerőseim.
  • Hogy élettelen idegpályákon megindulnak az ingerek...
  • Beteljesülnek régen feladott álmok..
...és ha néha csalódások is érnek, mégis hiszek.

Ez az Ige jutott eszembe este és ezt kerestem ki a Bibliámból:
Róma 4, 17...aki a holtakat megeleveníti, és azokat, amelyek nincsenek, előszólítja mint meglevőket.
Ez biztatott...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...