Keresés ebben a blogban

2016. január 15., péntek

Örökségem

Senki más nem képes, hogy ilyen szinten megnyugtasson és eloszlassa a kétségeimet, meg a szorongásaimat.
Az aggódásaimat, meg a bosszúságaimat.
A méltatlankodásaimat és a felháborodásaimat.
... és a nehezteléseimet...

Ezt olvastam reggel az Ézs 54, 17-ben:

De az ellened készült fegyverek
mind kudarcot vallanak.
Az ellened szóló vádaskodásokat
mind meghazudtolod.
Mert ez az Örökkévaló szolgáinak öröksége, hogy magam szolgáltatok nekik igazságot!”[c]
— mondja az Örökkévaló.

Innentől nem az én dolgom kikaparni a gesztenyét, ez az örökségem.
Viszont azt a személyt nem irigylem, aki ki akarja ásni velem a csatabárdot. :)

Ha már itt tartunk, megnéztem a héberben a mondatot, és nagyon tetszett, amit találtam:
Károli fordításában így szól:
Egy ellened készült fegyver sem lesz jó szerencsés, és minden nyelvet, mely ellened perbe száll, kárhoztatsz: ez az Úr szolgáinak öröksége, és az ő igazságuk, mely tőlem van, így szól az Úr. 
... mely tőlem van: נְאֻם  (nə'um) - kijelentés, kinyilatkoztatás, üzenet
 - mármint az igazságunk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...