Keresés ebben a blogban

2015. november 5., csütörtök

Táplálék

 A vasárnap jó táplálékokat tartogatott nekem, erről fogok egy kis összegzést adni most.
Alapvetően nagyon szeretek istentiszteletre járni, mert mindig egy olyan vágy van bennem, hogy Isten szóljon hozzám és szokott is.
Ezen a területen az étvágyam nagyobb az átlagnál, ezért sokszor délután, ha hazamegyek, mosogatás, vagy egyéb teendők között meghallgatom a kedvenc igehirdetőimet, a szabkerdbrecen.hu oldalon. (Bámulatos hol tart már a tudomány... :) )
 Most nagyon örültem a Bárkában elhangzott igehirdetésnek és az utána lévő beszámolóknak, bizonyságtételeknek.
  •  Az első bizonyság Babótól, aki arról számolt be, hogy Londonban egy anglikán (asszem)istentiszteleten jártak és a prédikáció egy-két fontos mondandóját osztotta meg velünk:
A pásztor arról beszélt, hogy Isten szólt hozzá egy frakk-jelmez keresése kapcsán, miszerint a városban lévő mind a 12 turkálót látogassa végig abból a célból, hogy az összes visszautasítást számba tudja venni, amivel valaha Istent - Jézust visszautasították és valószínűleg mi is ilyeneket fogunk hallani az életünkben.
  • A második egy orvos barátnőm őssejt transzplantációs eljárásáról szólt:
Arról beszélt, hogy a megtérés is egy ilyesfajta transzplantáció, amivel isten a Szellemét ülteti be a szívünkbe, amivel azután a szervezetünk többféleképpen viselkedhet. Befogadhatja, vagy kivetheti, elnémíthatja. Isten nem erőszakolja ezt a beültetést, csak, ha kérjük, ahogy az ottmaradást sem, csak, ha igényeljük. Gyógyít bennünket belülről.
Részletesebben is kifejtette, de inkább csak az érzés maradt bennem, hogy milyen jók Isten gyakorlati tanításai, de szó szerint nem tudnám felidézni.
Még egy-két mondolat, amit mostanában írtam írtam össze:
  • Az Isten ismerete nélküli változás egy végtelenített iszapbirkózás...
  • Arra a hibára haragszunk leginkább a másikban, ami bennünk is ott van.
  • Szeretnéd a házastársadat megismerni, vagy szeretnéd  megváltoztatni?
  • Adj innom - kérte Jézus a samáriai asszonytól. Mi is kérhetünk az emberektől szívességet.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...