Keresés ebben a blogban

2015. november 29., vasárnap

Egy szép nap margójára

A tegnap csudajól sikerült.
Érdekes dolgokat tanultam, és a bibliai kor és vallástörténet nem is uncsi. 
Wow!
Volt ebéd után egy kis igehirdetés, ami nagyon a szívemhez szólt, egy hallgató beszélt. Rajtunk gyakorolnak. :). 
A milliomegyedszer hallott rész a Mátéból:
Máté 11:28-30 Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik megfáradtatok és megterheltettetek, és én megnyugosztlak titeket. Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én szelíd és alázatos szívű vagyok: és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek. Mert az én igám gyönyörűséges, és az én terhem könnyű.
Tudtam hogy gyakorló pásztor, mégis meglepett, sőt mondhatnám szíven ütött. (Töltés 300-ra) Na nem ő személyesen, hanem Jézus rajta keresztül.
Szerettem hallani ezt az Igét pont akkor, pont ott.
Válaszom:
Jövök, mert elfáradtam a cipekedésben és nem is akarom tovább a magam erejéből...
Azt mondja, hogy az a teher, amit ő ad boldogít és könnyű.
Akkor valamit tényleg elszúrtam, mert éppen azon járt az eszem, hogy mennyire nincs erőm az előttem álló feladatokhoz.
Elsírtam magam. Pont úgy, ahogy máskor, mikor felismertem, hogy mennyire szeret Isten és hogy mennyire jót akar adni én pedig milyen feledékeny vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...