Keresés ebben a blogban

2015. november 1., vasárnap

91. Zsoltár

Beadandó dolgozatot kell írni Bibliatanulmányozás órára. Tetszik ez a feladat.
Lássuk a 91. Zsoltárt:
Úgy tűnik ebben a Zsoltárban, hogy Isten  feltételekhez köti szeretetét, gondoskodását, áldásait, mégpedig ilyen feltételekhez: 
  • „aki” lakozik... 1. vers, 
  • „aki” azt mondja... 9. vers, 
  • „aki” ragaszkodik... 14. vers, 
  • „aki” Segítségül hívja... 15. vers 
Nekem ezek egészen teljesíthető feltételeknek tűnnek, ahhoz képest, hogy cserében elnyerjük a „Nagy Szponzor” támogatását.
Ár-érték arányban nagyon "ott van".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...