Keresés ebben a blogban

2015. április 25., szombat

Teremjetek....

Szédítő vadóc /Lolium temulentum/
Tegnap,,kóstoltam" valamit, amit cseppet sem ízlett.
Meglátogattam Valakit, akit régen nem láttam. Az illető csodálatos hívő ember és élete vége felé tart.
Beszélgetésünk alatt kb. 3X szúrt szíven jelképesen. Én meg ott ültem és próbáltam szétválasztani a búzát a konkolytól.
Nem könnyű feladat. Talán nem is az én dolgom. Ha valamit rosszul csináltam és volt alapja annak, amit mondott, akkor valóban meg kell térnem belőle. Ha pedig nem, akkor meg kell bocsátanom.
Jó kis feladvány, mi? A második már megvolt és nem fáj a sebhely.
Ma reggelre eszembe jutott egy mondat, ami elég gyakran hangzik el az Újszövetségben:
Máté 3:8 Teremjetek hát megtéréshez illő gyümölcsöket. - mondta keresztelő János.
Az én dolgom, az én dolgom. - mondaná most Zsozsó.
:) (még mindig kedvencek)
Vagyis, hogy ÉN teremjek valami ehetőt ebben a szituációban.
Bármilyen egyszerűnek hangzik, nem az. Magamtól nem is sikerül, de - és ezért most igazán hálás vagyok, - bennem lakik Isten csodálatos-, minden szituációban jó gyümölcsöt termő Szelleme.
Ő az, Aki kiment engem. Meggyógyít. Megvigasztal. Kezeli azt a csúnya szúrt sebet. Különben elvéreznék.

konkoly: ζιζάνιον  (dzidzanion) - konkolyperje, szédítő vadóc (Lolium temulentum), a búzához hasonlító, mérgező növény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...