Keresés ebben a blogban

2014. június 17., kedd

Egy szó, mint száz...

Egy szó, mint száz, megerősített!

Isten beszéde nem csak egy szöveg, hanem képes rá, hogy teljesen átszabja az életem.
Kijelentés, amitől minden megváltozik. Még én is, meg a körülményeim is - ha hiszek Jézusban, Aki maga Isten Élő Beszéde. (Tudod, kezdetben volt az Ige...) Ez az egy feltétel van.
Maga a csoda.
Egy-egy akármilyen szó nem lenne képes erre.
Csakis egyedül Isten szava képes erre!
Itt is hasonlóképpen megtapasztaltam a szeretetét.
És itt is.
Kijelentések
Emlékezem...
ἐνδυναμόω  (endünamoó)
1) erőssé, hatalmassá tesz, megerősít, erőt ad
2) passzív alak: megerősödik, erőre kap

Tanulmányozásra pedig, hogy ezeken a helyeken szerepel:
Apcs 9:22   Saulus pedig annál inkább megerősödött, és zavarba hozta a Damaszkuszban lakó zsidókat, bebizonyítva, hogy ez a Krisztus.
Róm 4:20   Az Istennek ígéretében sem kételkedett hitetlenséggel, hanem erős volt a hitben, dicsőséget adva az Istennek,
Ef 6:10   Végül pedig legyetek erősek az Úrban, és az ő hatalmas erejében.
Fil 4:13   Mindenre van erőm a Krisztusban, aki engem megerősít.
1 Tim 1:12   És hálát adok annak, aki engem megerősített, a Krisztus Jézusnak, a mi Urunknak, hogy engem hűségesnek ítélt, kirendelt a szolgálatra,
2Tim 2:1   Te annakokáért, én fiam, erősödj meg a Krisztus Jézusban való kegyelemben;
2Tim 4:17   De az Úr mellettem állt, és megerősített engem; hogy teljesen bevégezzem az igehirdetést, és hallják meg azt az összes pogányok: és megszabadultam az oroszlán szájából.
Zsid 11:34   Megoltották a tűznek erejét, megmenekedtek a kard élitől, felerősödtek a betegségből, erősek lettek a háborúban, megszalasztották az idegenek táborait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...