Keresés ebben a blogban

2014. január 13., hétfő

Ázsiai pirított tészta ,,magyarossan"

Hogy mit keres itt egy recept?
Semmi extra, csak most jól sikerült és míg a fejemben van, rögzítem, hogy legközelebb megint így legyen.
Egyébiránt pedig ez is az életemből merített dolog, mert szeretek a családnak jókat főzni és enni. :)

  • 1 cs spagetti
  • 20 dkg husi pirítva (lehet cs mell, v darált hús)
  • olaj,
  • 1 ek szezámmag,
  • pici cukor,
  • pici ecet,
  • só,
  • gyömbér
  • 2 kiskanál erőspaprika krém
  • kb 1,5 dl szójaszósz
  • 1 szál répa,
  • 1 szál póréhagyma,
  • kis fokhagyma,
  • kb. 30 dkg káposzta,
  • zeller,
  • kb. 15 dkg gomba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...