Keresés ebben a blogban

2013. március 25., hétfő

Kicsoda az az Isten?

Nem először rendít meg a Dániel könyvében leírt történet - több oldalról is.
Pl. mikor a múltkor valaki felhívta a figyelmemet arra, hogy erősen megkötözve dobták a fiúkat a tűzbe, de a saját lábukon jöttek ki...
Itt írtam már erről.
Ma más kérdés ütötte meg a fülem, mégpedig ennek a furcsa királynak a kérdése, aki a három fiúnak szegezte a kérdést, hogy:
,,Szeretném én azt látni, ki az az isten, aki meg tud menteni titeket a kezemből!”
És tényleg. Ki Ő?
Tegnap Bálinttal beszélgettem és elmondott egy történetet, mikor migrénből gyógyult meg. Hárman  imádkoztak érte, körülállták és ő érezte, hogy valaki nagyon határozottan a fejére tette a kezét és nyomta őt lefelé. Mindenféle módon helyezkedett, hogy ellentartson az őt lenyomó kéznek, de csak nehezen ment. Később, mikor a többieket megkérdezte erről, hogy ki volt, ők elmondták, hogy egyikük sem.
Viszont a migréntől néhány órán belül megszabadult és az soha többet nem kínozta...
És elgondolkodom ki volt az a halk, szelíd hang, aki - számomra hallhatóan - szólt egyszer helyettem, mikor megtört voltam és szomorú:
Ne örülj, én ellenségem! Elestem ugyan, de felkelek, mert ha még a sötétségben ülnék is, az Úr az én világosságom!
És akkor még nem is tudtam, hogy ezek a szavak le vannak írva a Bibliában, a Mikeás könyve 7. rész, 8. versében...
Itt írtam róla, hogy még milyen módokon talált rám és volt velem nehéz pillanatokban.

Egy biztos, hogy az a bálvány nem tette, akinek sok ember behódolt és hajlongott előtte.
Talán Ő, aki virágvasárnap szamárháton ment be a városba. - Jézus
Vagy Akiről beszélt, hogy nem hagy minket egyedül, ha Ő elmegy az Atyához. - A Szent Szellem
De egy biztos, hogy ezek ketten semmi olyat nem tesznek, ami az Atyának ne lenne kedvére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...