Keresés ebben a blogban

2013. február 22., péntek

Ennyi!!!

Mi az evangélium, és hogy beszéljek róla másoknak? - merült fel a kérdés bennem, mikor elolvastam a mai "Mai Igét". 
Jézus szokása különben nagyon tetszett, amiről itt beszél:
...és bement, szokása szerint, szombaton a zsinagógába, és felállt olvasni.
Mindig tudtam, hogy jó szokásai vannak, és ez megint nagyon tetszett, mint ahogy az is amit utána olvastam, hogy az Ézsaiás próféta ,,könyvéből" olvasott, mégpedig ezt:
„Az Úrnak Szelleme van rajtam. Mert ő felkent engem, hogy örömhírt vigyek a szegényeknek. Elküldött, hogy a foglyoknak szabadulást hirdessek, a vakoknak pedig szemük megnyílását, és szabaddá tegyem a elnyomottakat, és hogy kihirdessem az Úr kedvességének időszakát.” Ezután becsukta a könyvet, visszaadta a szolgának, és leült. A zsinagógában mindenki őt nézte.
És mi ebben az örömhír? - kérdezhetjük. Hát ez:  
Jézus így szólt hozzájuk: „Ez az Írás ma, a fületek hallatára teljesedett be.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...