Keresés ebben a blogban

2012. augusztus 13., hétfő

Valaki mondja meg...!

 Néhány fogalmat egyszerűen helyére kell tennem a gondolkodásomban. 
Nagyon és többszörösen megrendült a hitem az egyháznak nevezett valamiben és a dolgok egyenlőre nem látszanak rendeződni.
A Krisztus Teste - mint tagot, engem is beleértve - olyan hiányosságokkal küszködik, amik fájdalmasak számomra és nem viszik előre.
Abszolút előttem van a Római levél 3, 10-18 vers, mert megéltem és mintha korbáccsal vernének, olyan érzés.  Mondhatná bárki, hogy én sem vagyok különb, egyetértek, de egyszerűen nem tudok napirendre térni.
Ezeken változtatni kell, persze csak azon, ami minket illet!
Lássuk elejétől:
  • Elkezdtem pár hónapja fórumozni egy keresztény oldalon, és sikerült belefutnom az antiszemitizmustól az egymás pocskondiázásáig mindenbe. Lefikáztak olyan rendezvényeket, amik nekem szentnek tűntek. Mellesleg több ezren adták át az életüket. (Mivel a velük való kapcsolat ilyen szinten kavart fel lelkileg / szellemileg, felhagytam vele)
  • Fájdalommal hallom, hogy vannak olyan keresztény gyülekezetek, akik a szellemi ajándékokat egyszerűen az Ördögtől jövőnek titulálják, így nem is engedik gyakorolni. Ha valaki mégis kapna belőlük, kizárással fenyegetik.
  • A kommunikációban is van mit fejlődnünk, mert néhányan azt gondolják, ha valamit csipkelődésbe csomagolva adnak be a másiknak, akkor az illető észbe kap és sírva megtér.
  • Pletyka terjed mindenfelé, amiket a gyerekeink hoznak-visznek. Sajnos otthon aputól és anyutól hallották.
  • A bibliaórák nem ritkán azzal telnek, hogy egymásra várunk, és ha már együtt a csapat, nekiállunk technikai kérdésekről vitatkozni.
  • A gyülekezeti táborban az alkalmak a tavalyihoz képest felére csökkentek, és megnyugtatásképpen közlik, hogy jövő évben még jobb lesz, mert ez az egy sem lesz.
Puff, az én biztosítékom már kiment. 
Lehet, hogy velem van a baj, de nem tudok ezekkel mit kezdeni.
A fiatalok között szinte nem találok imatársat, mert mi nem imádkozunk, ha gond van. Ez szigorúan magánügy! 
Mi motiválja az embereket mai napság?
  • Dolgozz reggeltől estig, keresd magad halálra!
  • Törődj magaddal!
  • Nem mondják ki, de minden fontosabb, mint az Isten országa...
Egyáltalán jól gondolom én azt, hogy kell együtt imádkozni, közösségben lenni, vagy valamit félreértettem, és belemagyaráztam az egészbe?
Kitaláltam, aztán egy vallásos trutyiban tengettem eddig a szegényes életem?
Álmodtam csak a szabadulásaimat, gyógyulásaimat, vagy valóban megtörténtek?
De van maradék!
Az idősebb asszonyok között átélem, hogy hasonlóan gondolkodnak, mint én.
Ezenkívül van más gyülekezet, ahonnan kapok élő, bátorító tanításokat. (Aztán lehet ám, hogy ugyanabban a betegségben szenvedünk...)
Filem 1:4-7  Hálát adok az én Istenemnek mindenkor, emlegetvén téged az én imádságaimban,  Mert hallom a te szeretetedet és ama te hitedet, mely van benned az Úr Jézushoz, és minden szentek irányában,  Hogy a te hitedben való közösség hathatós legyen, a Krisztus ügyében, minden bennetek levő jónak megismerése által. Mert sok örömünk és vígasztalásunk van a te szeretetedben, hogy a szenteknek szíveik megvídámodtak te általad, atyámfia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...