Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 21., vasárnap

Ígéretek

Száz éve nem írtam. Most azért begépelem, ami foglalkoztat.
 Szülő lévén gyakran találkozom azzal, hogy a gyermekeim számon kérnek rajtam ezt-azt. Anya megígérted! Most miért nem váltod be? Vagy így: Soha nem fogod megtenni...
Nekem pedig - gyermek lévén - szintén vannak ígéreteim, az én Apukámtól, aki a mennyekben van.
Visszanézve látom hogyan teljesítette az ígéreteit olyan szituációkban, mikor az emberi lehetőségek elfogytak. És hálás vagyok: Ott volt, gondoskodott rólam. Kegyelemből.
És várom a többit. Mármint az ígéretek teljesítését. Nem tudom hogyan lesz, de tudom, hogy meglesz. Mert kettőnk közül Ő változhatatlan. Nem vonja vissza az ígéreteit. És a várakozásaim között türelmetlenkedek ugyan, de közben abban is biztos lehetek, hogy minden, ami történik a hasznomra van.
Zsid 11:11  Hit által nyert erőt Sára is az ő méhében való foganásra, és életkora ellenére szült, minthogy hűnek tartotta azt, aki az ígéretet tette.

1Móz 17:17  Ekkor arcára borúla Ábrahám, és nevete és gondolá az ő szívében: vajjon száz esztendős embernek lesz-é gyermeke? avagy Sára kilencven esztendős lévén, szülhet-é?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...