Keresés ebben a blogban

2011. április 16., szombat

,,Napi gáz"

Tegnap televizilót néztem, és abban egy reklámot láttam, midőn megfogant bennem az elhatározás: erről írni fogok a blogomban. 
Egy olyan tablettát reklámoztak, amitől a elmúlik a türelmetlenség, a fáradtság és az idegesség.
Ez azért túl egyszerűnek tűnik, bár természetesen nem vetem el, hogy bizonyos vitaminok, ásványi anyagok és nyomelemek hiánya okozhat a szervezetünkben furcsa reakciókat.
Most azért leírom a  gondolatomat, aminek a ,,Napi gáz" címet adtam: 


Napi gáz: Midőn rájössz, hogy nem attól vagy ingerült, türelmetlen, fáradt és idegbajos, hogy nem vetted be a vitaminodat.
És akkor összekapcsolnám a reggeli gondolatmenetemmel: egy prófécia Istentől Máriának:
Máté 1:23  Ímé a szűz fogan méhében és szül fiat, és annak nevét Immanuelnek nevezik, ami azt jelenti: Velünk az Isten.
Hanem nem vetted be a mai Igédet! (Értsd jól Isten élő szaváról beszélek most, és nem arról, amit másnak-, hanem amit pont nekem mondott mára!) És nem hívtad segítségül Jézust
Zsolt 118:5  Szükségemben segítségül hívtam az Urat, meghallgatott és tágas térre tett engem az Úr.

1 megjegyzés:

  1. Óh Uram, kérlek figyelj rám, hogy ne felejtsem el bevenni a reggeli multivitaminomat, mert tudod így 40 után már fontos ez is! Ámen!

    VálaszTörlés

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...