Keresés ebben a blogban

2011. április 3., vasárnap

Filmajánló

Két érdekes filmre szeretném a figyelmeteket felhívni. Az egyik: 
Isten a vádlottak padján: 1943-ban Auschwitz egyik rideg barakkjában várja a végzetét egy csapat férfi:egy fizikus, egy kesztyűkészítő, két rabbi, egy jogászprofesszor és egy bűnöző.Elkeseredetten küzdenek - nemcsak a túlélésért, hanem hogy megtalálják létük értelmét. Miközben várják, hogy kiderüljön, a gázkamrákba menők közé válogatták-e őket, a nácik már-már elviselhetetlen kegyetlensége közepette a foglyok választ keresnek kérdésükre: milyen lehet Isten természete, hogy jóváhagy ennyi szenvedést?



 A másik is nagyon jó, illetve nekem sokkal többet jelentett:
Meditáció: a szemfényvesztés tudománya
"A pogány invázió" című videósorozat a 90-es évek közepén készült, de ma is abszolút időszerű. Legfeljebb más és még több illusztrációt tudnánk felhozni arra, hogy az un. okkult (démoni) világ milyen mértékben szövi át az életünket. Valljuk, hogy van kiút: Egyvalaki teljes hitelességgel állíthatta magáról, mert szavai és tettei mind összhangban voltak vele: "Én vagyok a világ Világossága, s aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága." (János 8,12)
Ezt itt éritek el sok más hasznos film között : http://www.albaref.hu/videok  (lefelé bal oldalt a negyedik).
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...