Keresés ebben a blogban

2020. május 16., szombat

Új tanulmány

A YouVersionban új tanulmányba kezdtem, melynek címe Közelebb Istenhez. Szívből ajánlom mindenkinek!
Nem feltétlenül ezt, vannak különböző tervek, ezek mindegyike arra irányul, hogy jobban megismerjük Istent, az Ő Beszédét, magunkat, a világot, a mi helyzetünket a világban, stb.
Ebben a tanulmányban össze vannak szedve az igék, jobban oda tud irányulni a figyelmünk hitünk alanyára.
Még csak az első hetet csináltam meg, de elmondanám, hogy mire figyeltem fel, hogyan sikerült levenni a tekintetem a körülményekről és Istenre figyelnem, pont úgy, ahogy az előző bejegyzésemben le is írtam. (Zsid 12:2a Nézvén a hitnek fejedelmére és bevégezőjére Jézusra...)
Szóval csupa olyan igét hozott, ami ráirányította a figyelmemet Istenre, ahogyan

  • megteremti a világot,
  • Keretek közé szorítja az óceánt, 
  • Szava állított elő itt a földön és a mennyben mindent, sőt, magát a Földet és a mennyet is az összes égitesttel egyetemben. 
  • Ő a birtokosa mindennek, beleértve a hegyeket, erdőket. 
  • Kezében vannak a föld mélységei, a hegyek ormai is az övéi.  Övé a tenger, hiszen ő alkotta, a szárazföldet is az ő keze formálta. Zsoltárok 95:4‭-‬5
  • ... 
Egyenlőre ennyit, mert kb. itt tartok. Meg esetleg annyit, hogy, ha tényleg sikerül Jézust néznünk, és elhinnünk, hogy Ő elkezdte és be is fejezi a mi hitünket, akkor nem tud elbátortalanítani a világ, nem tud kicsinálni Sátán, rajtunk lesznek a szellemi fegyverek különböző darabjai, amik..., na mik is azok pontosan?
Kérlek benneteket, hogy mindenki 1-et, csakis egyet írjon kommentben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...