Keresés ebben a blogban

2020. május 28., csütörtök

Öröm, számadás, závár

Jó kis katyvasz, nem? Mármint a címben lévő szavak.
Ezt a 3 kifejezést gondoltam megnézni ma reggel.
Az ÖRÖM azért kezdett érdekelni, mert szükségem van rá. Mert ott találtam a lélek gyümölcsében a Galata 5, 22-ben. Meg ott van a Róma 14-ben is, mikor azt mondja Pál, hogy Isten országa igazság, békesség és öröm a Szentlélek által.
...
Számadás
Azt mondja a Biblia, hogy egyszer minden hiábavaló beszédért számot kell adni, el kell számolni vele Istennel...
ZÁVÁR
Dávid mondja a 141. Zsoltárban:
Örökkévaló, segíts, hogy ura legyek szavaimnak,
és meg tudjam fékezni nyelvemet!
Károliul:
Zsolt 141:3 Tégy Uram závárt az én számra; őriztessed az én ajkaim nyílását!
Egyenlőre ennyi, a témában érdekelhet még:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...