Keresés ebben a blogban

2019. november 27., szerda

Zöldellő és kövér

 Jelképesen ugyan, de zöldellő és kövér volt az a néni, aki megosztotta velem ezt az igeverset. (nem a színére és formájára gondoltam, hanem a 92. Zsoltár 15 versére.) Csak úgy lógott rajta a sok gyümölcs. Azon gondolkodtam vajon hány éves lehetett? 80-nál biztos több. Marika néninek hívták, és a szombati Lídia konferencián kerültünk egy csoportba.
Magával ragadott a története és az az erő, amivel kimondta a 105. Zsoltár 4. versét. Elmondása szerint naponta van, hogy többször is elmondja ezt az Úrnak.
Zsolt 105:4 Kívánjátok az Urat és az ő erejét; keressétek az ő orcáját szüntelen.

Érdekes módon, mikor a héberben rákerestem erre a szó-összetételre, hogy "kívánjátok az Urat", leginkább olyanokat találtam, hogy megkérdezni / faggatni az Urat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...