Keresés ebben a blogban

2019. november 9., szombat

Kárhoztatás

Nem igazán szoktam erről beszélni, de most fogok.
Nem úgy, mint fenyegetés, hanem úgy, mint a tények ismerete.
Tehát :
Márk 16:16 Aki hiszen és megkeresztelkedik, üdvözül; aki pedig nem hiszen, elkárhozik.
Nagyjából tudom fejből, mit jelent az üdvösség, hogy szól a görögben, de mit jelent ez utóbbi?
κρίνω (krinó)
1) szétválaszt, megkülönböztet; előnyben részesít, többre becsül
2) ítél, vélekedik, eldönt, tart vminek, elismer
3) dönt, elhatároz
4) törvény előtt felelősségre von, bíróság elé idéz, vádol
5) ítéletet mond, elítél
6) mediális v. passzív alak: pereskedik, ítélkezik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...