Keresés ebben a blogban

2019. május 9., csütörtök

Anyáknapja újratöltve

Először is köszi Szabkerék a sok jó tanítást, Zsozsó vasárnap nagyon jó voltál, a lányok fantasztikusak, csak úgy kapkodom a fejem, elképesztő sok jó tanítás és tanító van nálatok. Nem is értem. Majd osszátok meg a receptet! Mindegyikteket szeretem. Aki pedig nem hiszi, járjon utána! :)
Más...
Volt egy rossz álmom, és nagyon sokáig tartott. Ami még ennél is rosszabb, emlékszem rá.
Egy gyermeket fogtam a kezemben, aki nem volt ismerős, egy 1 éves forma kislány, és annyira egykedvűen reagált mindenre, hogy éreztem valami nem oké vele. Valaki azt mondta, hogy fejlődési rendellenesség. Erre az a gondolatom támadt, hogy ördögöt űzzek belőle, de a szavam elakadt, alig tudtam kimondani Jézus nevét...
Rendben, akkor lássuk mi a bibliai alapja ennek az egésznek:
Márk 16:17-18 Azokat pedig, akik hisznek, ilyen jelek követik: az én nevemben ördögöket űznek; új nyelveken szólnak. Kígyókat vesznek föl; és ha valami halálost isznak, meg nem árt nekik: betegekre vetik kezeiket, és meggyógyulnak.
Görögben  τό δαιμόνιον, -ου (to daimonion, -u)1) démon, gonosz szellemi lény2) istenség (pogány szemszögből)
ἐκβάλλω (ekballó) 
1) kidob, kivet
2) kiűz, eltávolít, kitaszít
3) kihoz, kivesz, elővesz, kivezet; világra hoz
4) megtagad, elutasít, mellőz

A teljesség igénye nélkül itt is szerepel ebben a szóösszetételben:
Márk 3:14-15 És választa tizenkettőt, hogy vele legyenek, és hogy kiküldje őket prédikálni, És hatalmuk legyen a betegeket gyógyítani és az ördögöket kiűzni. 

Úgyhogy akkor még egyszer az anyáknapi bejegyzést...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...