Keresés ebben a blogban

2018. december 12., szerda

Olvasónapló

Mégpedig Biblia olvasó napló. A sulihoz kell, soha élvezetesebb tantárgyat nem láttam. Azt kell csinálnom, amit a legjobban szeretek. Azért szeretem,
  • mer' új esélyt ad nekem, és másoknak. 
  • Mer' megtölt élettel és új látással. 
  • Mer' egy mondata elég, hogy teljesen megváltozzak. 
Nnna, akkor irány a 2 Korintus 2! Ezen belül is ez a mondat, hogy:
Igen, feltétlenül szükséges, hogy megbocsássunk egymásnak, különben becsaphat bennünket a Sátán — hiszen jól ismerjük a szándékait. (11)
Megcsal / becsap Sátán, akinek jól ismerjük a szándékait… Ezen most elgondolkoztam. Mi az, hogy megcsal, becsap?
Görögben πλεονεκτέω  (pleonekteó)
1) fölénybe kerül, előnyt élvez, 2) kapzsin viselkedik, követelőzik, 3) kijátszik, rászed, becsap.
És valóban jól ismerjük? Olyan gyakran lefüleltem, mégis meg tud lepni. Bosszantó, és elkeserítő.
Ezután elsírtam magam, egyrészt, mert igaz ez az ige, másrészt azért, mert tetten értem a saját-, és a barátaim életében. Keserű könnyekkel, amik tudom, hogy előre fognak vinni.
Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...