Keresés ebben a blogban

2018. december 30., vasárnap

Miért sírsz?

 Tegnap nagyon kellemes vendégeink voltak és beszélgetésünk minden percét élveztem. Családi körben és barátok között lenni jó... (is lehet).
Szomorúságot csak két dolog felett éreztem:
  •  a második világháborúban elhurcolt nagyapáink Oroszországban való fogságáról volt szó. (Ezzel párhuzamosan a nácizmus terjedéséről  Magyarországon - valóságosan, rokoni elbeszélések alapján)
  • + egy számomra ismeretlen gyermek rákbetegsége kapcsán.
Aztán azon gondolkodtam, vajon ily távoli történések miért szomorítanak el ennyire mélyen? Arra jutottam, hogy az Ördög munkája, mely valóságosan elcsüggeszt. Pénzt, energiát, stb-t nem kímélve latba vet mindent, hogy Isten teremtéseit porig alázza, megbetegítse, kinyírja.
Hát ezért sírok.
Meg pár válasz itt is megtalálható:
Jóel 2:17 A tornác és az oltár között sírjanak a papok, az Úr szolgái, és mondják: Légy kegyelmes, oh Uram, a te népedhez, és ne bocsásd szidalomra a te örökségedet, hogy uralkodjanak rajtuk a pogányok. Miért mondanák a népek között: Hol az ő Istenük?
És még pár írás, mind hasonló témakörben, hátha érdekel, mazsolázz! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...