Keresés ebben a blogban

2018. október 22., hétfő

Barát

 Fogalom: Az az ember, akivel - midőn megosztom gondjaimat, - picit hátrébblépve lényegesen objektívebben lát, majd azt a látást velem is megosztja.
Kissé kibővítve a boldogmondásokat:
A konkolyt az ellenség vetette. Csak az a baj, hogy már nem tudod kihúzgálni, fel fog nőni és ottmarad betakarításig. Az őrzés, nos, az jó lett volna.

Olyan szeretnék lenni, mint Néri Fülöp. Minap néztük meg a Mennyországot választom című csodás filmet 2X2 órában, és én bizony mitagadás végigbömböltem és az volt a konklúzióm, hogy olyan szeretnék lenni, mint Néri Fülöp! Érdemes megnézni.
Mer' hogy milyen is volt Néri Fülöp?
Vicces, kedves, békés, soha nem fizetett a rosszért rosszal, rengeteg számkivetett barátja volt, és még sorolhatnám. Fejbe kólintották, kirabolták, elgyepálták, de csak Jézusra nézett. Tudod mit? Nagyon hasonlított Jézusra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...