Keresés ebben a blogban

2018. július 10., kedd

2

 Két dolog volt ma reggel, amiről érdemes szólnom. Az egyik egy Joyce Meyer szösszenet, amit itt olvashatsz, azon belül is Mária és Márta történetéből Jézus összegzése:
...kevésre van szükség, valójában csak egyre...
A másik egy visszaemlékezés egy régi--régi beszélgetésre Istennel, mikor is valaki miatt lobbiztam sokat, hogy legyen gyermeke. Egyszer úgy éreztem, hogy kaptam vele kapcsolatban egy ígéretet, ami azóta még nem valósult meg, ugyanis a konkrét ígéret az volt, hogy "fogansz és szülsz"!
Rá egy két évre szinte hallottam, ahogy Isten szól, hogy egy év múlva ott fog ülni a gyermek a többiekkel a Bárkában. Én - mint gyakran máskor is - vitatkoztam Vele, hogy nem lehet, hiszen ha még meg sem született valaki, nem tud ülni egy év múlva. De Ő bebizonyította, mert egy kisfiút fogadtak örökbe, aki bizony már tudott ülni.
Az előző ígéret még várat magára, de Isten nem ember, hogy hazudjon, vagy embernek fia, hogy megváltozzon. Mond-e Ő valamit, hogy meg ne tenné?
Ígér-e valamit, hogy ne teljesítené?
(4 Móz. 23:19)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...