Keresés ebben a blogban

2018. július 19., csütörtök

A gyógytorna


Fájdalmas dolog, ha becsípődik egy ideg a derekunkban. Teljesen megakadályoz a mozgásban. Mindenben korlátoz. Mit tehetünk? Ott van pl a gyógytorna, ha már tudsz annyira mozogni. Mégis milyen gyakran kéne csinálni? -kérdeztem egy munkatársamat, aki gyakorlott a kérdésben. Minden nap. ...hangzott a válasz. Tudniillik, hogy a gerincoszlopot támogató izmok megerősödjenek és tartsák a testünket, plusz a gerincoszlopban futó idegek biztosan maradjanak a helyükön és a porckorongok között ne türemkedjenek ki. Nnna, ez lehet, hogy egy anatómiai hülyeség, de nem értek hozzá. Én valahogy így értettem meg.
 Vontam egy párhuzamot a lelki / szellemi élet és eközött, és megállapítottam, hogy bizony azt sem lehet jobban elhanyagolni, különben a szellemi gerincünk sem tudja majd megtartani a szellemünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...