Keresés ebben a blogban

2018. február 16., péntek

...mint, aki nagy nyereséget talált

119. Zsoltár
 Ma, amikor visszaolvastam a tegnapi bejegyzést és hálát adtam, hogy Isten időről-időre megszólít, megint eszembe jutott pár újabb ige. Az egyik  a címbeli, ki is fogom keresni. A másikak:
  • Dolgozzatok (munkálkodjatok), de ne azért az ételért, ami elvész, hanem, azért, ami megmarad örökre! (János 6,27) ...Mikor ezt tényleg végiggondolom és próbálom megérteni, hogy Jézus mit is akar valóban mondani, érzem, hogy elveszek benne. Emberi logikával megfejthetetlen Jézusnak ez a mondata. Számolgatom, hogy melyikkel hány órát töltök effektíve, és nagyon rossz az arány. Minimum 8, de inkább 9-10 órát töltök a munkahelyemen, a többi feladatról nem is beszélve, és mennyit fordítok a másik dologra?
  • Az én beszédeim szellem és élet...(János 6,63) Ezt szintén Jézus mondja. 
És én érzem, ahogyan valóban megtölt élettel az én Istenem.
Hálás vagyok, mert figyelhetek, hogy ne reagáljam le rosszul a dolgokat. Ne akadjak ki árulásokon, manipulációkon, sus-musokon, rosszindulaton, kizsákmányoláson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...