Keresés ebben a blogban

2017. október 5., csütörtök

Az Élet Fejedelme


Mai szavam a felüdülés.
Kikerestem, a képen lévő igében megtaláltam és aztán elkezdtem az egész Apcsel 3-at elolvasni.
Annyira érdekes belegondolni abba szituációba, ahogyan ez elhangozhatott. Péter és János meggyógyítják a születése óta béna koldust és a nép a templomban nem érti. Csak azt látják, hogy az az ember mindig a ott koldult, nem tudott mozogni, most meg ugrándozva dicséri Istent .
Péter pedig elmagyarázza. Itt találtam a címben szereplő  „Élet Fejedelme” kifejezést is- Csia Lajos fordításában a 15. versben.
Olvassátok el, megéri!

Itt párhuzamosan még több fordításban is olvasható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...