Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 10., vasárnap

Jézus étkezési szokásai

 Tegnap egy elég furcsa keresztény filmet néztem, mindazáltal volt pár jó mondata.
Pl.: Néhány ember összefutott Jézussal és Ő vízzel kínálta azokat, amit mindenki különösen finomnak talált. ...Jézus válasza szerényen:
„Saját recept. Két atom Hidrogén, egy Oxigén.”
☺ LOL

Na és még egy, mikor azt kérdezték miért nem eszik Ő is, ezt felelte:
„Számomra az az étel, ha azt teszem, amit az Atya rám bízott, hiszen ezért küldött el. Az táplál engem, amikor egészen elvégzem, amivel megbízott.”
Persze ez a Jézus a filmben Károlit használt, tehát így szólt:
„Az én eledelem az, hogy annak akaratát cselekedjem, a ki elküldött engem, és az õ dolgát elvégezzem.”
Szóval akkor most félre a tréfát! Az érdekel, hogy Jézus hogyan étkezett!
Nem fogok kimerítő kutatásba, de pár igerész eszembe jutott, ezt most itt megosztom:
  1. Luk 4, 3-4 Ekkor a Sátán azt mondta neki: „Ha valóban te vagy az Isten Fia, akkor parancsold meg ennek a kőnek, hogy változzon kenyérré!” Jézus így válaszolt: „Azt mondja az Írás: »Nemcsak a kenyér élteti az embert.«”[a] (Károli és Mózes hozzáteszi, hogy: ...hanem az Istennek minden igéjével)
  2. 5 Mózes 8,3 Bizony, próbára tett benneteket azzal is, hogy kiéheztetett, de azután bőségesen táplált a mannával, amelyet azelőtt nem ismertetek, sőt hírét sem hallották még őseink sem. Így tanított meg arra, hogy nemcsak kenyérrel él az ember, hanem minden igével, amely az Örökkévaló szájából származik.
  3. Ján 4, 31-32 Amíg az asszony a városba ment, a tanítványok kínálták Jézust: „Mester, egyél valamit!” De ő ezt felelte: „Van mit ennem, de erről ti nem tudtok.”
  4. Ján 4, 34 „Számomra az az étel, ha azt teszem, amit az Atya rám bízott, hiszen ezért küldött el. Az táplál engem, amikor egészen elvégzem, amivel megbízott.”
  5. Ján 6, 26-27 Jézus ezt válaszolta: „Igazán mondom nektek: nem azért kerestek engem, mert láttátok csodákat, hanem mert ettetek a kenyérből, és jóllaktatok. Ne azon igyekezzetek, hogy ilyen földi kenyeret kapjatok, amely mulandó! Inkább arra törekedjetek, hogy olyan kenyeret szerezzetek, amely örökké megmarad, és örök életet ad! Ezt a kenyeret majd az Emberfia adja nektek, mert ő az, akit Isten erre felhatalmazott.”
A teljesség igénye nélkül soroltam fel pár igét, talán később folytatom, de azt már látom, hogy Jézus nemigen hízhatott el.
☺LOL


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...