Keresés ebben a blogban

2016. december 1., csütörtök

Ajándékok

 Tegnap este azzal fogadtak a gyerekeim, mikor hazaértem, hogy mutassam be egy ajándékom* működését.
Mint egy cirkuszi ló.
:)
Természetesen nem tettem, mert nem erre való...
Mindenesetre ismét átnéztem az 1Kor 12-t, hogy mit ír a témában.
Mindannyiunkban azért működnek a Szent Szellem különféle megnyilvánulásai, hogy ezekkel a többieket szolgáljuk és segítsük. Egyikünknek például a Szent Szellem azt adja, hogy képes legyen az isteni bölcsesség szavait mondani. A másiknak ugyanaz a Szellem természetfeletti ismeretet és megértést ad, amikor beszél. Megint másiknak ugyanaz a Szellem hitet ad, másnak pedig a gyógyítás ajándékait. Van, aki olyan erőt kap, amellyel csodákat tud tenni, és van, aki a prófétálás ajándékát kapja. A másik meg arra kap képességet, hogy felismerje és azonosítani tudja a szellemeket. Egyik a nyelveken szólás különféle fajtáit kapja, a másik meg azt a képességet, hogy a nyelveken szólást megértse, és meg tudja magyarázni. Mindezt ugyanaz a Szent Szellem cselekszi az embereken keresztül, és a saját belátása szerint adja ezt vagy azt az ajándékot.
És ha már ajándékok a jelenben, lássuk mit ír a jövőre nézve:

ajándék* - Szellemi / Lelki ajándékok 
 
 
Végül a témában íródott:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...