Keresés ebben a blogban

2016. február 23., kedd

Minden...

Régen látogattam el a Bárkába péntek este, de most sikerült. A felolvasott versekről és az utána elhangzó beszélgetésről ezek a gondolatok moccantak meg bennem:
 Ef 6, 13 Annak okáért vegyétek föl az Istennek minden fegyverét, hogy ellenállhassatok ama gonosz napon, és mindeneket elvégezvén megállhassatok.
Továbbolvastam:
Ef 6, 18 Minden imádsággal és könyörgéssel imádkozván minden időben a Lélek által, és ugyanezen dologban vigyázván (virrasztva) minden állhatatossággal és könyörgéssel minden szentekért.
  • minden imádság,
  • minden időben,
  • minden állhatatosság,
  • minden szentért. 
Nekem, aki viszonylag sokszor kelek korán, nem is annyira furcsa ez a virrasztás dolog. Mondjuk az is igaz, hogy korán fellövik a pizsamámat.
:) 
Így együtt, a most olvasott és tanulmányozott 1 János 5:13-21-gyel elég hangsúlyos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...