Keresés ebben a blogban

2015. augusztus 22., szombat

Elburjánzott szőlő

 Van egy szőlőtőnk, és minden nap van alkalmam látni a rajta zajló változásokat.
Férjem rendületlenül metszi, de az újabb és és újabb ágak úgy nőnek, mint a bolondgomba.
Minap egy szakember látogatott el hozzánk és nagyon csodálkozott rajta, hogy miért nincs rendesen megnyesve a szőlő. Így nem fog szép és ízletes gyümölcsöt teremni, mert a fölösleges ágak elszívják a fürtöktől a tápanyagokat... (Itt kaphatsz szakemberektől gondozási tanácsokat.)
Most olvastam a reggeli Eichorn szösszenetet és továbbgondoltam, mert ez csak az Atya metszési munkálatairól szól, ellenben van egy másik igehely, ami arról szól, hogy mi magunk is meg kell tisztuljunk, ha látjuk a fölös ágakat.
Szoktuk énekelni, hogy ,,Akiben megvan ez a reménység, önmagát mind megtisztítja..." (Őrhelyemre állok)
...
Megyek szőlőt metszeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...