Keresés ebben a blogban

2015. július 25., szombat

" A sóder társas lény ..."

 Tegnap este még a szokottnál is kevesebben ültük körül a 4 összetolt asztalt a Bárkában.
Nincs ennek semmi különösebb jelentősége, mindenki nyaral, lót-fut, etcetera - mégis kicsit lehangoló lehetett volna, ha nem azért megyek, Akiért...
De Ő eljött. Hozta az ötleteit a felfrissülésre, meg különben is - ahogy megtudtuk az elmúlt hetekben Kinczel Danitól, - " A sóder társas lény ...". Fel is írtam arra bazi nagy kőre, amit szemléltetésképpen ki lehetett venni az igehirdetése közben körbeadott bödönből. Azóta ott virít a munkahelyemen a postázandó papírokat lefogandó a huzat közepette, amit a 35 fok meleg ellensúlyozására generáltam a szobában.
Emlékeztet engem a mondanivalójára.
Na és hogy milyen táplálékot kaptam én tegnap, az itt elolvasható.
Győző bácsi egy szem sort olvasott fel, én pedig továbbgondolhattam és imádkozhattam ezért.
10 Végül pedig, erősödjetek meg az Úrban, és hatalmának erejében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...