Keresés ebben a blogban

2015. január 8., csütörtök

Szívmosás

1Ján 1:9  Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz,
hogy megbocsássa bűneinket és megtisztítson
minket minden hamisságtól.
Kevés dolog képes hatékony tisztításra az ember szívét illetően. Tapasztalataim szerint két segítség létezik ez ügyben:

  • Isten beszéde
  • Isten Lelke
+  egy szócső. :) - Köszi Szabkerék!
Először is: meglátni a koszt,
Mikor gyerek voltam, anyu aszongya nekem: Juditkám vedd már le azt a gatyát, tiszta retek, nem látod? Nem láttam.
Ez se egyszerű.

Másodszor: Sokszor hiába tudom, hogy valami nem stimmel, mégsem vagyok képes ellene hatékonyan felvenni a harcot. Aztán egyszer csak bumm, eltalál valami.
Így volt ez tegnap reggel, mikor hallgattam egy igehirdetést, majd aszondi a pásztor, hogy:
Jak 2:13 ...az ítélet irgalmatlan az iránt, aki nem cselekszik irgalmasságot...
Én meg csak sírtam. Pont úgy szerintem, mint Péter annak idején, a kakas kukorékolása után.
Így adtam be a szívem nagymosásra. Mert nem vágyom arra, hogy Isten irgalmatlan legyen velem SOHA, viszont arra nagyon is, hogy irgalmas legyen velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...