Keresés ebben a blogban

2014. március 26., szerda

Konfliktus izé

Sok olyasmi történt mostanában, ami az elzárkózás mellett szólhatna.
De Isten nem azt mondja...
Ezt a bezárkózást sok más dolog között említi, amik mind gátolják azt, hogy az imáink meghallgattassanak, meggyógyuljunk, vagy jól érezzük magunkat, mint egy megöntözött kert.
Itt olvashatunk róla

Kol 3:12-15 Öltözzetek föl azért mint az Istennek választottai, szentek és szeretettek, könyörületes szívet, jóságosságot, alázatosságot, szelídséget, hosszútűrést; Elszenvedve egymást és megbocsátván kölcsönösen egymásnak, ha valakinek valaki ellen panasza volna; miképpen a Krisztus is megbocsátott néktek, aképpen ti is; Mindezeknek fölébe pedig vegyétek föl a szeretetet, mint amely a tökéletességnek kötele. És az Istennek békessége uralkodjék a ti szívetekben, amelyre el is hívattatok egy testben; és háládatosak legyetek.
Elszenvedni: ἀνέχομαι (ἀνέχω)  (anekhomai anekhó)
1) fölemel, szilárdan tart
2) eltűr, elvisel, bátran vállal, kibír
3) meghallgat, türelmesen végighallgat


Jó, hallgatható cucc még ebben a témában itt...
(Ámbár hiányoltam annak megemlítését, hogy nem test és vér ellen van harcunk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...