Keresés ebben a blogban

2014. március 31., hétfő

»Szolgáltass nekem igazságot ellenfelemmel szemben, és védj meg tőle!«

 A Hanni által elkezdett ,,Bölcsesség anyukáknak" csoport folytatásaként néhány hete elkezdtük átvenni az ,,Az imádkozó szülő hatalma" című könyvet.
Azt vettem észre az elmúlt időszakban, hogy Isten adott nekem valami különös érzékenységet a gyerekekkel szemben, éspedig ha valami bántás éri őket az Ellenségtől, anyatigrisként helyezkedek szembe Vele. És hála Neki, nem csak a sajátjaimért állok harcba!
Érdekes tapasztalat...

(Ennek a könyvnek még két része van, az első volt részemről az ,,Az imádkozó feleség hatalma", utolsó pedig az ,,Az imádkozó férj hatalma" című könyv, amit nálunk a Bárkában meg is rendelhetsz.)
Lukács 18,3 »Szolgáltass nekem igazságot ellenfelemmel szemben, és védj meg tőle!«
Ez is érdekelhet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...