Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 4., szerda

Euphorbia Milii

A kedvenc virágom.
Nagyon hasonlítunk egymásra. Sok közös sztorink van.
Kértem szülinapomra, de nem lehetett kapni a virágosoknál, mert az évnek ebben a szakaszában nem virágzik. Az amúgy pedig szúrós izét egy-két levéllel nem lehet eladni. Csoda, hogy nem árulják?
Ez van.
Mondom, hogy hasonlítunk...
A Lukács 13-at olvastam és rájöttem, hogy két csoda gyönyörű-, plusz egy fájdalmas szó jellemzi ezt a részt:
  • irgalom
  • esély
  • küzdelem
Nem nehéz kitalálni, hogy melyik a fájdalmas a háromból.

Kezdi a részt azzal, hogy valakik meghaltak egy balesetben, vagy mészárlásban. De nem azért történt ez, mert rosszabbak bárkinél.
Sőt, ha így gondolkodunk elveszünk.
Folytatja a fügefával, ami évek óta nem termett, de a vincellér rábeszélésére még egyszer megkapálják és megtrágyázzák. Ha akkor sem terem, kivághatják.
Aztán a 18 éve görbe asszony meggyógyul.
Mi ez, ha nem esély?
Aztán ugye akikből hiányzott az irgalom  kötözködtek, hogy ez nem oké. Mer' mégis csak szombat van, mér' nem máskor gyógyította meg Jézus?           ....
Végül - de nem utolsósorban - faggatják Jézust, hogy kevesen vannak-e akik üdvözülnek?
Ő pedig  azt feleli - nem számokban - , hogy IGYEKEZZ!!!
Na ez a küzdelmes rész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...