Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 8., vasárnap

Egy kis összegzés

Az elmúlt időszakot összegzendő egy kis számvetést csináltam.
Euphorbia Milii
Az euphorbia milii-vel való rokonságomat taglaltam az előző bejegyzésben, de nem írtam az évekkel ezelőtti-, szintén őszi időszakban történt meglátásomról. Akkoriban elég csüggedt voltam.
Volt egy ilyen gyönyörű kis virágom és mindig odavoltam érte ahányszor csak ránéztem.
Aztán egyszer látom ám, hogy hullik a levele, száradnak a virágjai és napról-napra múlik a szépsége, mígnem szinte csak a tüskéi maradtak. Egészen addig nem lehetett látni, hogy rágja valami a növénykét, de akkor feltűnt a három szőrös, nagyra nőtt hernyó rajta.
Megvolt a károkozó, de addigra késő lett a virágomnak.
Akkor mutatta meg nekem Isten, hogy valahogy így rágta le az én hitemet és a hozzá való bizalmamat az ördög.
Egy kis kétkedés, egy kis zúgolódás, egy kis hitetlenség...
Ott álltam levelek és virágok nélkül csupaszon, kiszáradva, majdnem holtan.
Örömöt nemigen éreztem, míg ezekre rá nem jöttem.
Akkor kértem, hogy távolítsa el a kórokozókat Isten és adjon új leveleket, virágokat, és kaptam is.
A hernyók mostanság vissza akartak szivárogni és újra rágni a szép kis növénykét, de én most küzdök ellenük.


Euphorbia Milii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...