Keresés ebben a blogban

2013. július 18., csütörtök

Használati útmutató - hozzám

Van olyan ember, aki jól kezeli a hiányosságaimat.
Nem sok, de kettő most rögtön eszembe jutott.
És én nagyon hálás vagyok ezekért.
Arra tanít engem, hogy milyen jó dolog irgalmasnak lenni.
Eszembe jutnak szituációk, amikor utálatos voltam és ők nagyon szelíden szóltak nekem.
Elgondolkodtattak. Segítettek, hogy fékezzek.
Egyikük a kisebbik lányom, úgyhogy - hála Istennek - mindig közel van.
Tegnap éppen tűzokádó üzemmódban funkcionáltam és közöltem vele egy-két hiányosságát, amikor szelíden ennyit mondott nekem:

Anya, ma tudod, hogy hányszor mondhattam volna ezt neked?























Igen, már tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...