Keresés ebben a blogban

2013. június 26., szerda

Az én szívem...

 A szív felforrósodása nem csak emberi érzelmek, pl. szerelem miatt történhet. Pontosan tudom, hogy mennyire fontos volt a hitemhez az, hogy a szívem lángra lobbanjon.
Ilyenkor tudtam, hogy mindaz, amit hallok - legyen bár emberek által tolmácsolt üzenet - IGAZ!!!
Tudtam Isten nekem is üzeni: LEHETSÉGES!

  • megváltozhatok,
  • meggyógyulhatok,
  • általam lehetetlennek ítélt dolgok megtörténhetnek. 
De nem árt, ha közben hagyjuk, hogy a szívünk megváltozzon.

Lk 24,32
Ekkor így szóltak egymáshoz: „Nem éreztük-e magunkban, hogy ég a szívünk, amikor az úton szólott hozzánk, amikor megnyitotta nekünk az írásokat?”




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...