Keresés ebben a blogban

2013. április 8., hétfő

Shame


Ez a szó fogalmazódott meg bennem tegnap. Csekélyke angol szókincsemből ki tudja hogyan jött elő a szó, aminek a jelentése szégyen.
Van okom rá, ami az indulataimat illeti.
Pillanatok alatt el tud fogni a pulyka méreg, aztán ember legyen a talpán, aki meg tud állni előttem.
Azért kell magam így éreznem újra, mert nem először koppintott az orromra Jézus.
De - ahogy Adrival már beszéltük is a múltkor - annál jobb nincs is, amilyen szeretettel Ő tud rámutatni a hiányosságainkra. Egyszerre  leszek szomorú és ugyanakkor vidám is az Ő kedvességétől...
Ahogy Ő igazít meg, úgy nem igazít meg senki.
Ján 8:32  És megismeritek az igazságot, és az igazság szabadokká tesz titeket.
szabadság görögből fordítva:  ἐλευθερόω  (eleutheroó)
- felszabadít, megszabadít, szabaddá tesz, mentesít

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...