Keresés ebben a blogban

2013. április 20., szombat

Hogy fest egy szellemi létesítmény?

A majális közeledtével ,,számtalan szebbnél szebb gondolat" jutott még eszembe, de ma leginkább ez fogalmazódott meg bennem:
Az embereket behívjuk a Bárkába, de ez elsősorban nem egy olyan szolgáltatás, ami emberi profitot kell hogy hozzon nekünk, vagy másnak. Igenis egy szellemi létesítmény vagyunk Isten királyságában, ami ennek a - nagyrészt jóllakott - világnak szellemi profitot (is) kell hogy nyújtson.
(Azért tettem zárójelbe az is-t, mert tudom, hogy egy éhes embernek nem mondhatom, hogy menj egyél valahol máshol...)
...Nagyon szeretném, ha sokan részesülhetnének ebből a szellemi profitból! Ehhez elsősorban nekünk magunknak kell ,,szellemileg felépülnünk. Azt hiszem ehhez  minden adott számunkra.

1Péter 2. rész eleje:
Ezt a beszédet hallottátok ti is, amikor az örömüzenetet hirdették nektek.Most azért takarítsatok ki a lelketekből minden gonoszságot és képmutatást! Ne hazudjatok, ne csapjatok be senkit, ne irigykedjetek, és ne mondjatok rosszat senkiről! Olyanok vagytok, mint az újszülött csecsemők, tehát kívánjátok a tiszta szellemi „tejet”, vagyis Isten beszédét, amelynek segítségével felnövekedhettek egészen az üdvösség teljességéig. Hiszen már megtapasztaltátok az Úr jóságát! Az Úr Jézus az „Élő Kő”, akit az emberek visszautasítottak. Isten számára azonban nagyon értékes, mert őt választotta ki. Ezért jöjjetek Jézushoz! Hiszen ti is olyanok vagytok, mint az élő kövek, akikből a szellemi templom épül fel. Ebben a templomban ti vagytok a szent papok, akik a szellemi áldozatokat viszik Istennek. Ezeket Isten azért fogadja szívesen, mert Jézus Krisztus által hozzátok elé.  Az Írás azt mondja:
„Nézzétek, én választottam ki egy drága sarokkövet,és leteszem Sionban! Aki benne bízik, nem csalódik soha.”

Ez is érdekelhet: Élő kövek és tevenyál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...