Keresés ebben a blogban

2012. február 28., kedd

Szívizom tréning

A debreceni Szabker gyüli cd-jének első hallgatása óta foglalkoztat, hogy mi is az a ,,félszívű követő"?
Így ebben a formában nem is találtam a szokásos bibliatanulmányozós programban. Ellenben ilyet találtam:
2Pét 2:14  ...állhatatlan lelkeket, ....

állhatatlan:  ἀστήρικτος  (asztériktosz)
- meg nem erősített; tétovázó, bizonytalan, ingatag, állhatatlan
etimológia:   στηρίζω  (sztéridzó)
1) megerősít, rögzít, megtámaszt, támogat, táplál
2) megkeményít, megszilárdít; (arcot:) elhatározza / eltökéli magát
3) passzív alak: szilárdan, elmozdíthatatlanul áll / fennáll






Zsid 13:9  Különböző és idegen tudományok által ne hagyjátok magatokat félrevezettetni; mert jó dolog, hogy kegyelemmel erősíttessék meg a szív, ...

Ez is érdekelhet: A megcsalt szív munkája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...