Keresés ebben a blogban

2012. február 18., szombat

A megcsalt szív munkája

 Ahogy az előzőekben már írtam róla, egy bibliatanulmányt kezdtünk ,,A" lányokkal, akikkel nagyon szeretek együtt lenni.
A tanulmány címe: Íme a te Istened
Biztosan ezért foglalkoztat ilyen mélyen mostanában az istenkép. Talán ennyire világosan még nem is fogalmazódott meg bennem, vagyis talán Istentől jövő kijelentésnek vehetem a következőt:
Ha van egy helytelen képünk Istenről, az abszolút félrevezethet minket az úton.
        Helytelen istenkép = bálvány

Miért is jutottam erre?
Ézs 44:20  Ki hamuban gyönyörködik, megcsalt szíve vezette félre azt, hogy meg ne szabadítsa lelkét és ezt mondja: Hát nem hazugság van-é jobbkezemben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...