Keresés ebben a blogban

2021. szeptember 19., vasárnap

Hitben vagytok?

 ...még inkább: hitben vagyok?

Röviden: nem.

Hosszan: Tegnap este azon tűnődtem, hogy mostanában a dolgok csak úgy történnek velem. 

Ahogy tavasszal a megcovidulásunkkor csak teltek-múltak a napok, aztán meg a hetek és iszonyatosan lassan jött a javulás, a gyógyulás. Aztán csak eljött végre. Most, hogy már mindent beszedtem, minden oltást beadattam, azt hittem nem jöhet újra, de mégis akkor mi a franctól vagyok megint beteg?

Hogy őszinte legyek, kurvára unom, hogy 2019 óta mindig van valami, ami hetekre, hónapokra kivon a forgalomból.

Hol az övsömör, hol a covid, hol valami nyavalyás arcüreggyulladás. Nem is tudom mit csinálnak azok, akik valamilyen komoly, igazán hosszú, netán halálos betegségbe esnek. 🥺


Istenem, segíts, hogy hitben legyek! Bevallom mostanában nem igazán sikerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megtalálni magunkat

Mikor erőtlen vagyok, akkor vagyok erős... Ezen gondolkodtam, hogy mit akar mondani Pál? Arra jutottam, hogy annyi ellenállás van belénk k...